Jak zespoły PR gwiazd radzą sobie z kryzysami wizerunkowymi

0
70
5/5 - (1 vote)

Żyjąc w świecie, w którym rządzą celebryci, na dłuższą metę należy unikać widoku publicznego. Nieoczekiwany incydent może nastąpić w każdej chwili, dlatego specjaliści zajmujący się PR celebrytów działają szybko, aby zminimalizować szkodliwe skutki dla celebryty i jej wizerunku oraz przywrócić zaufanie opinii publicznej. W tym artykule przyjrzymy się, jak zespoły PR pomagają takim celebrytom radzić sobie w tak niestabilnych okresach.

Techniques Zespoły PR gwiazd zatrudniają w komunikacji kryzysowej

Jak w przypadku każdego kryzysu, radzenie sobie z problemem wpływającym na publiczny wizerunek organizacji to trudna sprawa, która wymaga strategii, komunikacji i szybkiego działania.

  • Szybka reakcja

Pierwszą strategią radzenia sobie z zagrożeniem wizerunkowym jest natychmiastowa reakcja. Zespoły PR muszą aktywnie reagować, ponieważ muszą kontrolować problem, zanim stanie się wirusowy. Tak jak Rabona zapewnia szereg możliwości zaangażowania się w grę już teraz, zespoły PR muszą działać szybko, aby opanować sytuację. Ma to na celu zapobieganie nieporozumieniom, a opinia publiczna otrzyma ten sam komunikat niezależnie od używanego kanału.

  • Tworzenie jednolitego przekazu

Komunikacja kryzysowa powinna przebiegać w sposób harmonijny i pozbawiony zamieszania. Agencje PR, które zajmują się swoimi celebrytami, dbają o to, aby sporządzały raczej delikatne oświadczenia, które mogą odnosić się do danej kwestii bez nabrzmiewania sarkastycznie.

  • Współpraca z mediami

Jednym z najważniejszych czynników może być bezpośrednia interakcja z mediami. Problemy są zazwyczaj rozwiązywane w drodze wywiadów, komunikatów prasowych lub jeszcze lepiej, konferencji prasowych, a nawet za pośrednictwem kont zespołów PR w mediach społecznościowych. Mogą złożyć oficjalne oświadczenia lub przeprosić, aby mieć pewność, że to oni opowiedzą całą historię. Podobnie, Rabona zapewnia podstawę do komunikacji i uczestnictwa, podczas gdy zespoły PR budują terytorium, na którym można zarządzać wrażeniami.

  • Monitorowanie mediów społecznościowych

Media społecznościowe, które mają szczególne znaczenie dla dzisiejszego środowiska PR, są dominującym medium w branży. Dlatego zespoły PR skupiają się na Twitterze, Instagramie i Facebooku, aby reagować na plotki i negatywne komentarze.

  • Rehabilitacja Reputacji

To było podkreślił, że oprócz zarządzania kryzysowego rolą zespołów PR jest odbudowa reputacji firmy. W ten sam sposób Rabona stara się regularnie zapewniać swoich graczy o swojej rzetelności i wiarygodności, dlatego też zespoły PR dbają o to, aby z biegiem czasu publiczny wizerunek swoich klientów stawał się coraz bardziej pozytywny.

Przykładem może być Rabona, która musi zadbać o to, aby wszystko, co dzieje się na platformach mediów społecznościowych, a jej ogłoszenia składały się w jedną spójną emanację.

Zarządzanie komunikacją kryzysową: studia przypadków public relations gwiazd

Czasami mogą skorzystać z zaproszenia liderów opinii lub zwolenników marki, aby pomóc w zmianie postrzegania ludzi. Tak jak jego produkty pozostają świeże i interesujące, zespoły PR gwarantują, że gwiazdy pozostaną istotne z właściwych powodów.

  1. Feud Taylor Swift z Kanye Westem: W przypadku tego bardzo publicznego konfliktu zespół PR Swift dobrze zarządzał jej wizerunkiem, przekształcając go w komentarz na temat jej własnej siły.
  2. Kłopoty prawne Justina Biebera: Należy przypomnieć, że zespół PR Biebera podjął następujące działania, aby poradzić sobie z obawami dotyczącymi jego zachowania i zarządzać jego wizerunkiem.

Dzięki szybkiej reakcji na negatywne informacje, kontroli przepływu informacji i interakcji z interesariuszami, Specjaliści ds. PR pracują nad ochroną wizerunku swoich sławnych klientów

Wniosek

To musi być zniechęcająca sprawa, ale zespoły PR są gotowe podjąć działania, które zagwarantują, że ich sławne klientki będą w przyszłości wyższe i silniejsze po burzliwych, wzburzonych wodach. Podobnie jak w przypadku Rabona który działa na zaufaniu i stałym zaangażowaniu graczy, zespoły PR gwarantują, że ich gwiazdy pozostaną skupione i popularne.